.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا دولت از نشریه همت دفاع کرد؟

روزنامه تهران امروز در واکنش به انتقادات رییس جمهوری از قوه قضاییه درباره برخورد با مطبوعات ، نوشت: علی‌القاعده تا بدین لحظه قوه قضائیه تنها هفته‌نامه همت را راسا توقیف کرده لذا سخنان دولتمردان در مورد عملکرد قوه قضائیه باید به این مساله مربوط شود.

در ادامه این یادداشت امده است :‌ اما سوال این است که چرا دولت از هفته‌نامه همت دفاع می‌کند؟ آیا رویکرد سراسر مخرب این هفته‌نامه را می‌پسندد؟ آیا اتهام زدن به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که رهبر معظم انقلاب هم در آن نماز جمعه معروف پس از انتخابات و هم بعد از آن از ایشان حمایت کرده‌اند را همچنان جایز می‌داند؟

این روزنامه تصریح کرد :‌ دفاع دولت از گفتمان نشریه همت سزاوار نیست چرا که اگر قرار باشد این سنت باب شود آن وقت مخالفان دولت هم چه بسا بخواهند با همین فراخ‌دستی و گشادگی نسبت به ارائه نظرات خود در رسانه‌ها اقدام کنند که قطعا به سود کشور، انقلاب و اسلام نیست زیرا از تخریب هیچ‌کس سودی نمی‌برد؛ نه آنکه تخریب می‌کند، نه آنکه تخریب می‌شود و نه آنکه اینها را می‌خواند سودی نخواهد بود. معیاری که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها در زمینه فرهنگ بر آن تاکید فرمودند همانا «رعایت اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط» بوده است. مساله‌ای که قطعا در انتشار نشریه همت لحاظ نشده و دستگاه قضا بنابر وظیفه ذاتی خود بدان پرداخته است. از این نظر و بدون هیچ شائبه‌ای باید در این زمینه دستگاه قضایی را مورد ستایش قرار داد نه اینکه به آنها انتقاد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.